cégismertető

A MODUL INFO Informatikai Kft. jogelődje 2000 szeptemberében informatikai rendszerbevezető cégként alakult.

2005-től célul tűztük ki a közigazgatási, önkormányzatai és intézményei informatikai fejlesztésekbe történő bekapcsolódást, majd 2012-től folyamat- és szervezetfejlesztési (BPR) tevékenységeinkkel nyitottunk a versenyszféra szereplői felé is.

A cég által foglalkoztatott szakemberek és partnereik több önkormányzati (és intézményi pl. iskolák) – összehangolt, illetve integrált – informatikai rendszert vezettek be az elmúlt években.

Társaságunk arra törekszik, hogy kínálatában elsősorban ne a termékek eladása szerepeljen, hanem szolgáltatások széles körével álljon ügyfelei – önkormányzatok és intézményeik, egyéb közigazgatási, államigazgatási szervezetek – rendelkezésére.

A cég tulajdonosai megkívánják, hogy olyan gyors, rugalmas, a megbízók igényeihez alkalmazkodó szolgáltatásokat nyújtsunk, amivel biztosítjuk üzletfeleik megelégedettségét.

A magas minőséget munkatársaink sok éves tapasztalata és kvalifikációi – EU tanácsadói minősítés, hazai és külföldi diplomák – alapozzák meg.

Kialakítottuk azt a dokumentum menedzsment rendszeren alapuló, feladat- és folyamatirányítás támogatási rendszert, amely összefogja a különböző alkalmazások szervezését, és biztosítja a megfelelő vezetői információkat, valamint a külső és belső kommunikáció felületét.