célkitűzéseink

Az önkormányzatok és intézményeik számára a működéshez szükséges erőforrások mindig szűkös keretek közé szorultak annak ellenére, hogy komplex célokat kell megvalósítaniuk.

Cégünk felismerte, hogy ezeket a célokat csak, jól funkcionáló, modern technológiai alapokon nyugvó, gazdaságos, lényeges működési elemekre koncentráló információtechnológiai háttér működtetésével lehet elérni.

Rendszerünk egyik leglényegesebb jellemzője, hogy nem igényel egyszeri nagy összegű beruházási költséget, modul rendszerben bevezethető és bővíthető, illetve havi díjas ASP szolgáltatás keretében üzemeltethető.

Ennek érdekében a MODUL INFO Kft.-nek és partnereinek ajánlata speciálisan finanszírozott háttér infrastruktúra használatára vonatkozik.

Minden hardver, szoftver és telekommunikációs elem a kiemelkedő fontosságú szakalkalmazások szoftvereivel ügyfeleink rendelkezésére áll. Cégünk ezeket az eszközöket üzemelteti – az ügyfélnek csak „egyetlen” feladata van – eszközeinket használni hatékony működése érdekében.

Nincs több elavult számítógép, kis teljesítményű nyomtató vagy a szervezet tagjai között ellenőrizetlenül vándorló feladat, hiszen az ajánlott felépítmény minden elemet tartalmaz.

A rendszer használatával elkerülhetők a beruházási csúcsok, az egyenletes költségterhelés tervezhetővé teszi az önkormányzatok, intézményeik, egyéb közigazgatás szervek éves kiadásait.

Egy rendszerben, az Integrált Dokumentum Menedzsment rendszerben nyilvántartható, kezelhető a szervezet valamennyi dokumentuma, nyilvántartva és nyomon követve minden folyamatot, folyamati lépést, melyeket a vezetőket bármely pillanatban ellenőrizhetnek, riportálhatnak.

 

Külön ki szeretnénk emelni,

a) hogy egyrészt a tervezhetőség a pénzügyi folyamatoknál a legszembetűnőbb, mert konzekvens használat esetén, valódi cash-flow elemzések és prognózisok segítik a nehéz gazdasági helyzetben működő intézmények vezetőit, a megalapozott döntések meghozatalában,

b) másrészt a cégünk által kifejlesztett – hiánypótlónak tekinthető – Ingatlan Vagyongazdálkodási Rendszer gyorsan, pontosan kezelhetővé, áttekinthetővé teszi a lakásokkal, nem lakás célú helyiségekkel kapcsolatos feladatok ellátását (vagyonkataszter, szerződéskötés, közös költség számítás, műszaki ellenőrzés stb.)

 

A MODUL INFO Kft. és partnerei által ajánlott szolgáltatást a legmodernebb kommunikációs lehetőségek is segítik, VOIP (Voice over IP) telefónia, melynek segítségével a rendelkezésre álló Internet sávszélességet alkalmazzuk a hanghullámok átvitelére, ezzel radikálisan csökkentve a szervezet jelenlegi vonalas és GSM kommunikációs költségeit.

Természetesen a szükséges IP telefon berendezéseket és telefonközpontot is rendelkezésre bocsátjuk.

A vállalatok működésének fejlesztése érdekében egyre szélesebb körben foglalkozunk nagy- és középvállalati szervezeti és vezetési tanácsadással, fejlesztéssel, folyamatfelmérési és folyamat optimalizációs feladatok elvégzésével. A vezetés- és szervezetfejlesztés, a vállalatokon belüli vezetési hálózatok eredményes működése egyre nagyobb jelentőséggel bír a szervezeti eredményesség, és a minőségi munkatársak megtartásának területén. Ezen célok megvalósításához is eredményesen tudunk hozzájárulni az Integrált Dokumentum Menedzsment rendszerünkkel (IDM) illetve az Ingatlan Vagyongazdálkodási Rendszerünkkel (IVR).