Ingatlan vagyongazdálkodási rendszer – IVR
önkormányzatoknak
Ingatlan vagyongazdálkodási rendszer – IVR
önkormányzatoknak
ismerje meg megoldásunk részleteit:
FELADAT
• Az önkormányzatok és intézmények gazdálkodásában az egyik legfontosabb alapfeladat, az adott önkormányzat, intézmény ingatlanvagyonával való gazdálkodás, annak pontos, átlátható, naprakész kezelése mind jogi, mind műszaki, mind pénzügyi előírások, szempontok alapján.
• Ezen feladatok ellátása a hagyományos manuális eszközökkel ma már nem oldható meg, ezért szükséges olyan informatikai támogatás kialakítása, amely biztosítja az elvárt feladatok, biztonságos ellátását és a megfogalmazott célkitűzések megvalósítását.
PROBLÉMÁK
• Nehézkes az önkormányzati lakás és nem lakás célú helyiségek kezelése; nincsenek naprakész adatok?
• Nem lehet pontosan nyomonkövetni a bérleti szerződések megkötését, változásait, illetve a bérlemények elidegenítésének folyamatát és eredményét?
• Problémás a kintlévőségek kezelése, a követelések behajtása vagy az önkormányzati támogatások elszámolása?
• Gondot okoznak a közmű elszámolások, a közös költség számítások?
• Nem tudni ki a közös képviselő, hogy mikor volt taggyűlés?
• Bérlemények műszaki ellenőrzése, helyszíni adatfelvétele problémát okoz?
• Nincs egységes hibabejelentő rendszer?
• Nehézkes, papíralapú az adatáramlás a pénzügyi szervezeti egységgel?
• Nincs digitális kapcsolat az ingatlan kataszterrel?
… VAN MEGOLDÁS!
MEGOLDÁS
INGATLAN NYILVÁNTARTÁS ALAPMODUL
• Lakáscélú és nem lakáscélú ingatlanok, bérlemények adatainak nyilvántartása
• Ingatlanokhoz tartozó alap és kiegészítő adatok strukturált nyilvántartása és naprakészen tartásához szükséges funkciók
SZERZŐDÉS MODUL
• Bérleti szerződések automatizált létrehozása sablonok segítségével és nyilvántartásuk
• Bérleti szerződések életútjának teljes körű támogatása létrehozástól a követelésbehajtásig
KÖZMŰ ELSZÁMOLÁS MODUL
• Ingatlanokhoz tartozó közmű mérőórák központi nyilvántartása és az óraállások bejelentése
• Közműórák bejelentésére szolgáló intuitív felület
MŰSZAKI ELLENŐRZÉS MODUL
• Bérleményellenőrzési feladatok és műszaki karbantartási feladatok támogatása
• Ellenőrzési/átadás-átvételi jegyzőkönyvek létrehozása a helyszínen mobil eszköz segítségével
MOBIL ESZKÖZLELTÁR
• Leltári adatfeldolgozás folyamatának elektronikus támogatása riportokkal
• Adatfogadás az ügyviteli/pénzügyi rendszerekből
• Adatfeladás az ügyviteli/pénzügyi rendszerekbe
• Leltár dokumentáció tárolása
HIBABEJELENTÉS MODUL
• Ingatlanokkal kapcsolatos műszaki hibabejelentések és lakossági panaszok kezelése
• Hibabejelentések, hibaelhárítások intézése a rögzítéstől a lezárásig
KÖZÖS KÖLTSÉG SZÁMÍTÁS MODUL
Társasházi ingatlanok után fizetendő közös költség összegek számítása és nyilvántartása
ELIDEGENÍTÉS MODUL
Ingatlanok elidegenítési folyamatainak teljes körű támogatása és nyilvántartása
INTERFÉSZ – VAGYONKATASZTER
Interfész adatkapcsolat a Magyar Államkincstár ASP rendszerének ingatlan vagyonkataszter moduljához
INTERFÉSZ – PÉNZÜGYI IRODA
Interfész adatkapcsolat az önkormányzat, intézmény ügyviteli/pénzügyi rendszerével a pénzügyi és számviteli adatok tekintetében
RENDSZERTÁMOGATÁS
• Dokumentumtár kialakítás
• Riporting rendszer üzemeltetése
• Határidő és Státusz beállítások
• Jogosultság kezelés
• WEB és Mobil kliens
• MS Office integráció
ÜZEMELTETÉS – ASP SZOLGÁLTATÁS
• Az Ingatlan Vagyongazdálkodási Rendszer (IVR) bevezetése és üzemeltetése nem igényel egyszeri nagy összegű beruházási költséget, mindössze egyszeri installálási költség merül fel
• A projekt elején meghatározott havi szolgáltatási díj keretében – mely a további bővítések függvényében növekedhet – bevezethető, üzemeltethető
• Az alapmodul bevezetését követőenlehetőség nyílik lépcsőzetes modul bővítésre, ezzel a költségek előre tervezhetőek
• Biztosított a folyamatos jogszabálykövetés, és a rendszerfrissítés
• Az IVR garantált rendelkezésre állási idő és SLA szolgáltatási szintek szerint üzemel
Kérdése van? Keressen bennünket bizalommal!
Kérdése van? Keressen bennünket bizalommal!