üzemeltetés – asp szolgáltatás
Az „Integrált Dokumentum- és folyamat menedzsment”, a „Digitális aláírás” és az „Interfészek” egysége, integráltsága adja a MODUL INFO Kft. által kialakított rendszer egyediségét, újdonságát. A MODUL INFO Kft. igény szerint biztosítja a rendszerüzemeltetéshez szükséges alkalmazási környezet kialakítását is. Az alkalmazás környezet, műszaki feltételek kialakítása és üzemeltetése, a szükséges szoftverek és liszenszek biztosítása körében, vállalatunk a jogszabályi előírásoknak megfelelően, a legmagasabb technikai követelményeknek megfelelő, legkorszerűbb eszközök felhasználása mellett, a legszigorúbb szakmai standardok szerint jár el.
A rendszer alapját a teljes alkalmazás környezet (műszaki feltételek) kialakítása (a már meglévő infrastruktúra környezethez való illesztéssel vagy teljesen új alkalmazás környezet kialakításával, amelybe akár illeszthetőek egyes, a régi rendszerből igény szerint megmaradó elemek is), és az ASP szolgáltatás keretében történő üzemeltetése jelenti, SLA szolgáltatási szintek biztosítása mellett.
Az alkalmazás környezet megteremtésének és üzemeltetésének alapelvei:
- mindenkor a hatályos jogszabályoknak való megfelelés,
- szakmai standardok maximális figyelembevétele,
- az aktuális legmodernebb eszközök, technológiák használata,
- a megbízó aktuális informatikai rendszeréhez való illeszkedése illetve új rendszer elemek bevezetése integrált rendszerben,
- adatvédelmi szempontok maximális érvényesítése,
- biztonsági és katasztrófa elhárítási szempontok teljes körű biztosítása,
- rendszerfelügyelet,
- rendszer dokumentáció teljessége.
Műszaki feltételek megteremtésének és üzemeltetésének főbb elemei:
- Service Desk (Help Desk),
- hibaelhárítás (asztali és mobil munkaállomások, szerverek illetve tároló),
- rendszer adminisztráció,
- rendszerfelügyelet,
- adatok központosított mentése,
- határvédelem,
- vírusvédelem és Spam szűrés,
- biztonságos távoli elérés,
- központi adatbázis kezelés,
- egységes központi címtár kialakítása,
- hardver eszközpark kialakítása – szerverek,
- hardver eszközpark kialakítása – kliensek,
- fentiekre tudás és információátadás (nem szervezett oktatás),
- dokumentáció előállítása,
- infrastruktúra kialakításával és működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása,
- üzemeltetési folyamatok tervezésével és kialakításával kapcsolatos feladatok,
- folyamatok dokumentálása.



