üzemeltetés – asp szolgáltatás

Az „Integrált Dokumentum- és folyamat menedzsment”, a „Digitális aláírás” és az „Interfészek” egysége, integráltsága adja a MODUL INFO Kft. által kialakított rendszer egyediségét, újdonságát. A MODUL INFO Kft. igény szerint biztosítja a rendszerüzemeltetéshez szükséges alkalmazási környezet kialakítását is. Az alkalmazás környezet, műszaki feltételek kialakítása és üzemeltetése, a szükséges szoftverek és liszenszek biztosítása körében, vállalatunk a jogszabályi előírásoknak megfelelően, a legmagasabb technikai követelményeknek megfelelő, legkorszerűbb eszközök felhasználása mellett, a legszigorúbb szakmai standardok szerint jár el.

A rendszer alapját a teljes alkalmazás környezet (műszaki feltételek) kialakítása (a már meglévő infrastruktúra környezethez való illesztéssel vagy teljesen új alkalmazás környezet kialakításával, amelybe akár illeszthetőek egyes, a régi rendszerből igény szerint megmaradó elemek is), és az ASP szolgáltatás keretében történő üzemeltetése jelenti, SLA szolgáltatási szintek biztosítása mellett.

 

Az alkalmazás környezet megteremtésének és üzemeltetésének alapelvei:

  • mindenkor a hatályos jogszabályoknak való megfelelés,
  • szakmai standardok maximális figyelembevétele,
  • az aktuális legmodernebb eszközök, technológiák használata,
  • a megbízó aktuális informatikai rendszeréhez való illeszkedése illetve új rendszer elemek bevezetése integrált rendszerben,
  • adatvédelmi szempontok maximális érvényesítése,
  • biztonsági és katasztrófa elhárítási szempontok teljes körű biztosítása,
  • rendszerfelügyelet,
  • rendszer dokumentáció teljessége.

 

Műszaki feltételek megteremtésének és üzemeltetésének főbb elemei:

  • Service Desk (Help Desk),
  • hibaelhárítás (asztali és mobil munkaállomások, szerverek illetve tároló),
  • rendszer adminisztráció,
  • rendszerfelügyelet,
  • adatok központosított mentése,
  • határvédelem,
  • vírusvédelem és Spam szűrés,
  • biztonságos távoli elérés,
  • központi adatbázis kezelés,
  • egységes központi címtár kialakítása,
  • hardver eszközpark kialakítása – szerverek,
  • hardver eszközpark kialakítása – kliensek,
  • fentiekre tudás és információátadás (nem szervezett oktatás),
  • dokumentáció előállítása,
  • infrastruktúra kialakításával és működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása,
  • üzemeltetési folyamatok tervezésével és kialakításával kapcsolatos feladatok,
  • folyamatok dokumentálása.